Luotettavaa tukea, kun sitä eniten tarvitset

Kohtassasi teknisiä haasteita WordPressin ympärillä, Sitefixin vikapalvelu tarjoaa tarjoaa nopeaa ja ammattimaista apua. Vuosien kokemuksemme ansiosta voimme tunnistaa ja ratkaista ongelmat tehokkaasti, minimoiden häiriöt liiketoiminnassasi.

WordPress Vikatilanteet sitefix

Vian sattuessa apu on onneksi lähellä

Ymmärrämme, kuinka kriittistä on pitää sivustosi toiminnassa. Sitefixin Vikapalvelu auttaa, kun omat taidot tai aika ei riitä. Tunnistamme nopeasti ongelmakohdat ja suoritamme korjauksen tehokkaasti ja turvallisesti.

Apua nopeasti

Ymmärrämme tilanteiden vakavuuden ja reagoimme ongelmiin välittömästi, varmistaen nopean ratkaisun.

Ammattitaitoinen tuki

Olemme ratkaisseet erilaisia WordPress -ongelmia jo yli 15 vuoden ajan ja täten voit luottaa meihin ongelmatilanteissa.

Ystävällistä palvelua

Ymmärränne ja puhumme selkokieltä - tarvittaessa myös koodia. Asiakkaana teidän tyytyväisyys on meille kunnia asia.

Sitefix Vikapalvelu pähkinänkuoressa

Kerro ongelmastasi

Täytä lomake ja kuvaile millainen ongelma on kyseessä.

Vastaanota tarjous

Annamme nopeasti tarjouksen ongelman korjaamisesta.

Tarjouksen hyväksyminen

Hyväksyttyäsi tarjouksen aloitamme työt välittömästi ongelman korjaamiseksi.

Nauti kuppi kahvia

Korjaessamme ongelmaa, voit nauttia vaikka kupin kahvia.

Eikö olisi kiva olla miettimättä miten sivusto toimii ja suoriutuu kovastakin rasituksesta? Toimiva hosting on kullanarvoinen asia, joka on vahvasti tukena liiketoiminnan kasvulle.

Lähetä tiedustelu

Mikäli asialla on kiire, suosittelemme käyttämään sivuston Chat -ominaisuutta tai lähettämään viestin +358 40 737 5346.

Useimmiten kysyttyjä kysymyksiä

Tämä osio on suunniteltu vastaamaan yleisimpiin kysymyksiin ja tarjoamaan selkeät vastaukset. Tutustu useimmiten kysyttyihin kysymyksiin ja löydä nopeasti vastaukset vikapalveluun liittyviin kysymyksiin.

Ymmärrämme ongelmatilanteiden vakavuuden ja pyrimmekin aina reagoimaan pyyntöihin mahdollisimman nopeasti. 

Asiakkaana saat tiedon heti, kun tukemme on ottanut käsittelyyn pyyntönne. Seuraavaksi saat tarjouksen, jonka hyväksyttyä alamme korjaamaan vikaa. Tässä välissä voit itse nauttia vaikka kupin kahvia ja keskittyä johonkin muuhun. 

Saat meiltä ilmoituksen, kun vika on korjattu.